Beginnings are always difficult

Hej.Wita Was 17 letnia dziewczyna o blond włosach i niebieskich oczach. Brzmi zachęcająco ? Okej lecimy dalej. Mieszkam w małej miejscowości w województwie lubelskim. Prowadziłam już kiedyś bloga,dość długo, jednakże zrezygnowałam. Brakowało mi motywacji,chęci. Dawną stronę wspominam bardzo dobrze, jednakże czegoś mi w niej brakowało, nie byłam na niej w 100% sobą.Chciałam zmiany, ale nie umiałam jej zrealizować. Postanowiłam dać sobie przerwę w postaci miesiąca, przedłużył on się do roku. Na tym blogu będę się starała po części opisywać moje życie z perspektywy licealistki,gdyż od września rozpoczęłam nowy etap w moim życiu. Z nowymi ludźmi,w nowej szkole. Wszystko zaczęłam od początku tak jak i dzisiaj tutaj. Uczęszczam do klasy o profilu biologiczno-chemicznym. Nie mam jeszcze dokładnie określonych planów na życie, jednak rozważam kilka opcji. Blog ten ma być cząstką mnie, będzie to moje małe miejsce w tym całym internetowym świecie. Będziecie mogli znaleźć tutaj różnego rodzaju DIY (które zawładnęły moim sercem).Ukaże się też kilka postów kulinarnych, nie zabraknie także rad czy moich przemyśleń.Nie będzie też ich za dużo, bo słaba ze mnie humanistka. Specjalizuję się bardziej w ścisłych przedmiotach co można stwierdzić po wyborze profilu klasy. Nie przedłużając witam Was na moim blogu, z którego mam nadzieję, wyniesiecie dużo rzeczy, wiele pomysłów czy też kilka rad lub moich sklejonych w jedną całość myśli.


26 komentarze:

  1. Jesteś super😘 Powodzenia w dalszej pracy 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie ciekawie😊😊😊 czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam 😘😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie ciekawie😊😊😊 czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam 😘😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że założyłaś bloga. Życzę Ci dużo motywacji i inspiracji :)
    Również jestem z województwa Lubelskiego :) A co tam będę Twoim pierwszym obserwatorem..czekam na kolejne posty :D pozdrawiam Cię serdecznie :* zapraszam do mnie w wolnej chwili, jeśli Ci się spodoba będzie mi miło jak zostaniesz na dłużej :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że założyłaś bloga! Nowych blogerów nigdy za wiele :)
    Powodzenia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada i czekam z niecierpliwością na DIY! Powodzenia! :)

    Zapraszam do mnie --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? Jak tak to zaobsewruj pierwsza i daj mi znać, a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super początek, powodzenia w blogowaniu:)

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zapowiada. Życzę tym razem wytrwałości :)
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. To naprawdę świetnie, że zdecydowałaś się pisać! Obserwuję i czekam na następne posty, Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w blogowaniu, piszesz bardzo zachęcająco :D
    Może wzajemna obserwacja juz tak na początek?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylwia, najważniejsze, żeby na samym początku postawić sobie jasne cele co do swojego bloga: jeśli zajmujesz się opowiadaniami, nie wplątuj w to mody, i na odwrót, a wtedy poczujesz, że robisz tego bloga nie tylko dla innych, ale przede wszystkim dla siebie.
    Powodzenia! :)

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie z całego serduszka życzę ci powodzenia i wytrwałości w byciu sobą na tym blogu :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w blogowaniu, ciekawie się zapowiada!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś sobie dość trudny profil. Powodzenia na blogu .

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia kochana! :)
    może wspólna obserwacja? :) jeśli masz ochotę, to daj znać u mnie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się bardzo ciekawie, trzymam kciuki kochana ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Blog zapowiada się super. Życzymy wytrwałości :) Na DIY nie mogę się doczekać bo sama UWIELBIAM ! Aż mnie naszła ochota na zrobienie czegoś :D

    Obserwujemy :))


    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK


    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro bloga już prowadziłaś to będzie tu naprawdę profesjonalnie :) pewnie sporo sobie przez ten rok przemyślałaś :)Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia tym razem i wytrwałości! :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. powodzenia! :) + obserwuje!
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, ciekawie tu! Będę wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcię, też lubię efekt lustra :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w blogowaniu ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń