What's the summer for me...

Lato. Czym dla mnie jest ? Najlepiej opisują to trzy proste słowa - odpoczynek, beztroska i woda. Czym dla innych właściwie jest ? Dla jednych od razu na dźwięk tego wyrazu przychodzą skojarzenia z wakacjami, spaniem do południa i dniem mijającym na oglądaniu seriali. Dla innych z pierwszą pracą, możliwością zarobku, a dla jeszcze innych czasem do odkrycia wielu ciekawych miejsc. A czym dla mnie jest lato ? Po części z każdej kategorii. To możliwość nabierania sił, spędzania długich nocy na rozmowie z przyjaciółmi, wyjazdach, podjęcia pierwszej pracy, cieszenia się z obecności najbliższych. Do tego można dodać plaże, morze, skwar albo jezioro i wieczorne ogniska. Przeróżne wycieczki rowerowe, niektóre dłuższe a inne krótsze. To wypady ze znajomymi nieważne gdzie, ważne, że razem. W tle zaś lecąca muzyka i odgłos denerwujących komarów. To dni spędzone na nic nierobieniu a cieszeniu się wieloma innymi rzeczami. Lato to również smak śniadań na tarasie, setki lodów i gofrów w połączeniu z owocami. Lato to wyjazdy, setki kilometrów przemierzone na rowerze, samochodem czy pociągiem. To możliwość poznania nowych osób, zawierania znajomości. Podsumowując lato to radość, śmiech i szczęście.












15 komentarze:

  1. Cudowna sesja! Pięknie wyglądasz i masz śliczne włosy ^^

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie opisałas znaczenie lata i wakacji :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie lato to lenistwo, wycieczki rowerowe i upalne dni:)Jesteś piękna!
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sesja :) Dla mnie lato, to przede wszystkim możliwość spędzenia czasu na podwórku. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia! :) Choć troszkę słaba pogoda tego lata, ale może się jeszcze rozkręci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega piękne zdjęcia! <3
    Ja też kocham lato, to moja ulubiona pora roku. Można odpocząć nad wodą, opalać się, a przede wszystkim robić rzeczy, na które się nie miało czasu w ciągu roku szkolnego.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz. Powodzenia w blogowaniu :)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcie, mam podobne zdanie na temat wakacji, lata, chociaz nie zawsze udaje mi sie w pełni z nich cieszyć / zapraszam do siebie honeymoon-adventure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. prowadzisz naprawdę interesującego bloga!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny blog i świetna stylizacja!
    Odwiedź i nas :
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia <3 mi te wakacje mijają zdecydowanie za szybko :(
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie lato jest chwilą kiedy mogę poczytać książki, spotkać się ze znajomymi <3 Śliczne zdjęcia i wianek !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam blogi gdzie widać ,że jest prowadzony z pasją :)
    mega blog! oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejny świetny post, piękna jesteś:)
    + nowa notka wleciała na mojego bloga,każdy komentarz mnie motywuje!:) W A Y N V blog
    odwdzięczam się za obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń